.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفی روسای ستادهاي مردمي احمدي‌نژاد در 6 شهر مازندران
رئيس ستاد مردمي احمدي‌‌نژاد در مازندران گفت: ستادهاي مردمي حمايت از كانديداتوري احمدي‌نژاد در شش شهر مازندران معرفي شد...
معرفی روسای ستادهاي مردمي احمدي‌نژاد در 6 شهر مازندران

رئيس ستاد مردمي احمدي‌‌نژاد در مازندران گفت: ستادهاي مردمي حمايت از كانديداتوري احمدي‌نژاد در شش شهر مازندران معرفي شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، اسحاق صلاحي ‌كجور در مراسم معرفي مسئول ستاد احمدي‌نژاد در ساري اظهار داشت: اين ستادها علاوه بر ساري در آمل، بابل، بابلسر، قائمشهر و نور فعال شده است.
وي افزود: اين ستادها با حضور فعالان اصولگراي مازندران راه‌اندازي شد.
‌رئيس ستاد مردمي احمدي‌‌نژاد در مازندران با اشاره به حفظ ضرورت و انسجام نيروهاي اصولگرا در عرصه‌هاي خدمت‌رساني به مردم و رقابت‌هاي انتخاباتي اظهار داشت: اصولگرايي يك حزب و جريان نيست بلكه عزم و اراده براي حاكميت ارزش‌ها، رفع تنگناها و حل مشكلات جامعه است.
وي حمايت قاطع تمام‌ تشكل‌ها و جريان‌هاي طيف اصولگرا در مازندران از نامزدي احمدي‌نژاد را رويداد فرخنده خواند و بيان داشت: اتحاد و انسجام مثال‌زدني فعالان جرگه اصولگرايي به پويايي و شكوفايي هر چه بيشتر دولت عدالت محور احمدي‌نژاد مي‌انجامد.
صلاحي رويكرد ستاد هماهنگي حمايت‌هاي مردمي احمدي‌نژاد را استفاده از ظرفيت و استعدادهاي تمام فعالان و اثرگذاران طيف اصولگرا در راستاي تحقق مشاركت حداكثري مردم در عرصه انتخابات و استمرار نهضت خدمت‌رساني دولت نهم دانست و افزود: اين ستاد قاطعانه از اهتمام تمام دلسوزاني كه جلب آراي عمومي به نفع نامزد واحد اصولگرايان را وجه همت خود ساخته‌اند، حمايت مي‌كند.
وي خاطر‌نشان كرد: صداقت، پرهيز از عوام‌فريبي و هر گونه اغواگري راهبرد اساسي فعاليت‌هاي انتخاباتي حاميان احمدي‌نژاد است.
‌رئيس ستاد مردمي احمدي‌‌نژاد در مازندران گفتمان اصولگرايي را نياز ضروري براي تداوم نشاط سياسي و اجتماعي در جامعه انقلابي دانست و افزود: مردم با سپردن مسئوليت‌هاي سنگين اصولگرايان در شش انتخابات گذشته نشان دادند كه خواهان پيشرفت و اعتلاي همه جانبه ايران اسلامي است.
وي با يادآوري نقش حائز اهميت مردم در عرصه انتخابات تصريح كرد: همه جريان‌هاي و گروه‌هاي فعال در عرصه انتخابات در وهله نخست با تجلي حضور شورانگيز مردم در پاي صندوق‌هاي راي اهتمام بورزند.
صلاحي با اشاره به اقبال عمومي مردم به احمدي‌نژاد را بر اساس نظر سنجي‌هاي اشاره كرد و گفت: احمدي‌نژاد به خاطر پيشتازي در خدمت‌رساني و گام نهادن در اين عرصه همچمنان مورد توجه مردم قرار دارد.
در اين جلسه حميد شريعت‌نژاد به عنوان رئيس ستاد مردمي حمايت از احمدي‌نژاد در ساري، حجت‌السلام هادي يزداني در بابل، مهدي شاليكار در بابلسر، حجت‌الاسلام رجبعلي حيدري در قائمشهر، سيد‌شمس‌الدين حسيني در نور و ماشاالله حبيبي در آمل مسئوليت ستاد حمايت از احمدي‌نژاد در شش شهر مازندران را بر عهده دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.